Steunpunt Korte Keten,

jouw eerste aanspreekpunt
voor vragen over de korte keten.

Mystery shopping

Mystery shopping
In Ons Dagelijks Groen te Meldert, ging op 7 februari de vorming door ‘Klantbeleving in de Vlaamse Hoevewinkel’. Deze vorming is naar aanleiding van de mystery shopping studie van UCLL, in opdracht van Brussel Lust.

5 markten, 5 automaten, 27 hoevewinkels en 34 online communicatie-beoordelingen maakten de studenten op naar aanleiding van bezoeken in de Vlaamse rand rond Brussel. Na een heerlijk huisgemaakt broodje werden de besluiten uit deze beoordelingen door Lars Hendrickx gebracht, wie een van de drie studenten was die de beoordelingen deed. Aansluitend gaf Patrick Pasgang van Innovatiesteunpunt een presentatie over de quick wins van deze studie. De 21 aanwezigen hadden zo een namiddag vol ideeën die praktisch te realiseren zijn.

De bezochte bedrijven kunnen nog rekenen op opvolging door het inkijken van de resultaten en op maat advies.


E-mail |